4 סיבות לקחת קורסים למבוגרים

העולם בעידן הנוכחי מתקדם בקצב מהיר וחסר תקדים ביחס לעשורים קודמים, ובטח ביחס למאות הקודמות.

כיום, פעולות רבות וכמעט כולן יכולות להתקיים במרחב הטכנולוגי.

הדור הצעיר מתמצא בקלות במרחבים השונים אך לגיל המבוגר יותר העולם נראה אחרת, ועיתים קשה לעמוד בקצב.

כיום יש קורסים רבים למבוגרים, ויש הרבה יותר מכמה סיבות למה כן שווה להשתתף בהם.

 

דחיפה קדימה בעולם החדש

הקורסים הבולטים ביותר כיום שמונגשי בעיקר לפלג האוכלוסייה המבוגרת הם קורסים בנושא מחשבים, פלאפונים ואינטרנט. בזמן שיש רבים שחושבים על קורסים למבוגרים כמביכים, או במקרה החמור ביותר הודאה בתבוסה על מול הקדמה – קורסים אלה מקנים ידע, ביטחון ומסייעים לאנשים הגיל המבוגר להתאים את עצמם לחיים סביבם.

 

חברה וקהילה בחבילה אחת

כל מעגל חברתי שאנחנו לוקחים בו היום חלק פעיל הופך להיות חלק אינטגרלי שמשפיע עלינו בחיי היום – יום. השתתפות בקורסים למבוגרים, בכל נושא באשר יהיו, יכולים לייצר הזדמנויות חדשות להכרות עם אנשים שעד לקורס לא היה בכלל סיכוי שהייתם מכירים. כיום בישראל שיש מקרים מתועדים רבים של אזרחים כבר מגיל 50 שמרגישים שהם חווים בדידות לעיתים תכופות מאוד. קורסים למבוגרים נותנים מסגרת, חברה, נושאי שיחה משותפים והזדמנות לחדש את היצר החברתי שלנו.

 

המוח הפועל

למי מכם שלא ודע לכך, המוח שלנו קולט מידע ולומד בצורה הטובה ביותר דווקא בגיל הילדות. מאז ובהדרגה, נהיה לנו קשה יותר ויותר ללמוד דברים מורכבים. לא מאמינים? תחשבו על להתחיל ללמוד למגן על גיטרה בגיל 9 לעומת גיל 60. השתתפות בקורסים בגילאים מתקדמים מחזקים ומגבירים את התפקוד המוחי שלנו. אם זה לא מספיק ברור לכם – תהליך למידה ותהליכי חשיבה מורכבים משפרים את התפקוד המוחי שלנו ויכולים למנוע ניוון ובעיות זיכרון. ואם זה לא מספיק, קורסים בגיל מבוגר תורמים מאוד לתחושת האושר והביטחון העצמי שלנו.

 

 

חיים קלים יותר

לא משנה איזה קורס תבחרו, אך כל עוד הוא מתאים לכם והוא כול לענות על צורך או להשלים לכם חוסר של מידע – אתם בוודאות תזכו לאיזושהי הקלה בחיים שלכם. למה? כי כיף לדעת מה שלא ידענו קודם. אם למשל, אזרח מבוגר לא יודע איך להשתמש בשירותי האינטרנט השונים, תאו לכם איזו הקלה זה בשבילו לדעת איך להזמין קניות אונליין דרך האינטרנט.

 

מילים אחרונות למשכילים

זה יכול להישמע מהצד מביך, לא נעים או פשוט מוזר. אל תשכחו – אלו מחשבות שליליות שלא באמת קיימות. קורס המציע ידע כבודו – כבודו במקומו מונח. לנו, כבני אדם ואזרחים חיוביים, חיוניים ומתפקדים; מגיע מעצם קיומנו לבחור להתפתח וללמוד בכל גיל. יש עוד עשרות יתרונות להשתתפות בקורסים למבוגרים. בריאות, חברה, קהילה, ביטחון עצמי, שיפור אורח חיים – והיד עוד נטויה. בהצלחה.

 

תלמיד מצטיין

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »