עבודה באיחוד האמירויות

הסדרת היחסים עם איחוד האמירויות יצרה התרגשות רבה במגוון זירות שונות. המשמעות של יחסים דיפלומטים הם שעתה ספורטאים יוכלו לבוא להתחרות בתחרויות בינלאומיות באיחוד האמירויות, תיירים יוכלו לנפוש במלונות היוקרתיים או לטייל במדבריות המרשימות של האיחוד, שיתופי פעולה מדיניים יקרמו עור וגידים וכמובן – ישראלים רבים יוכלו לעבוד באיחוד האמירות. הכתבה הבאה תסקור מדוע עבודה באיחוד האמירויות היא הזדמנות מצוינת של כדאי לפספס ומה חשוב לדעת לפני שלוקחים חלק בהרפתקה המדברית הזאת.

 

היתרונות של עבודה באיחוד האמירויות – מה סוד הקסם שמושך גורמים רבים כל כך

בין אם אתה שכיר שמייצג חברה, שכיר שמעונין להגיע  לאיחוד באופן עצמאי או בעל עסק שמבקש להתרחב, עבודה באיחוד האמירויות טומנת בחובה שלל יתרונות שהופכים את האפשרות הזאת לאטרקטיבית ביותר. את הסיבה לכך שיש באיחוד האמירויות מגוון נרחב כל כך של אפשרויות עסקיות ניתן לתלות לבשני גורמים:

  1. מדובר בזירה בינלאומית תוססת אשר מושכת אליה מומחים ועסקים מכל רחבי העולם. סביבה כזאת מהווה באופן טבעי קרקע פורייה למגוון רחב של שיתופי פעולה מעניינים ורווחיים במיוחד.
  2. הון רב להשקעה – חלק מאותם גורמים בינלאומיים שמגיעים לאיחוד האמירויות מביאים איתם הון זר, אך גם לאיחוד עצמו יש הון רב להשקעה. מרבצי הנפט האדירים הכניסו לאיחוד כסף רב וכיוון שמדובר באנרגיה מתכלה המשקיעים המקומיים מעוניינים למצוא אפיקים חדשים להשקיע את כספם על מנת להכין את עצמם ליום בו הנפט יגמר.

 

כיצד יש להיערך לקראת כניסה לשוק העבודה באיחוד האמירויות

שוק העבודה באיחוד האמירויות מהווה טריטוריה לא מוכרת עבור הישראלים שכן בעוד לגורמים עסקיים אחרים בעולם מחזיקים כבר בשנים של ניסיון עבודה עם האיחוד השוק הזה נפתח עבור גורמים ישראלים לפני חודשים בודדים מזמן. מסיבה זאת חשוב במיוחד להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית הבקיאה בדיני העבודה הייחודים לאיחוד האמירויות.

דיניי עבודה אלו כוללים למשל הוראות על האופן בו על המעסיק לשלם את השכר לעובדיו בהתאם להוראות של המנגנון הממשלתי לאבטחת השכר (ה-  Wages Protection System או בקיצור ה- WPF), הוראה לתת עדיפות להעסקת עובדים מקומיים על עובדים זרים ועוד מגוון חוקים ותקנות מקומיות.

על אף שחשוב שהחברה תהיה בעלת ידע מקומי, כדאי לבחור חברה גדולה בעלת שם עולמי שמעסיקה את המומחים הטובים ביותר בתחום. חברה כזאת למעשה תוכל לספק לך גב, ללוות ולהדריך לפי הצורך בעת העשייה העסקית בטריטוריה זרה. שירותים עסקיים שכאלה יכולים ללוות אותך בכל השלבים בתהליך, החל מהכניסה למדינה הכרוכה בהנפקת אישורים שונים מגופים רשמיים ועד הפרטים הקטנים של ענייני העבודה השוטפים.

 

בעת כניסה לשוק העבודה באיחוד האמירויות חשוב להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית אשר תדע לנהל את התהליך בצורה האופטימלית ולסייע לרווחיות ולחוקיות של העשייה העסקית במדינה מרתקת זאת.

 

איחוד האמירויות

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

קופת צדקה
כללי
מה החשיבות של קופת צדקה?

קופות הצדקה מוצבות בבתי כנסת, סופרים ובתי אב רבים. קיומן במרחבים שונים הוביל לסקרנות בקרב הציבור שביקש לדעת מה החשיבות של פריט זה? השמועה הגיעה

לכתבה »
אש פחם של תחנת כוח
כללי
איך עובד החשמל בישראל?

מערכת החשמל בישראל היא מערכת מורכבת הכוללת מספר גורמים שעובדים יחד כדי לספק חשמל לבתים ולעסקים ברחבי הארץ. הנה סקירה קצרה של אופן פעולת המערכת.

לכתבה »