תיקון טלפונים במעבדה – איך תבחרו נכון

הבחירה במעבדת טלפונים אחת על פני אחרת היא משמעותית כאשר מדובר על הטלפון שלנו, משום שהוא מכיל זיכרונות רבים שלנו, מידע משמעותי והדבר האחרון שאנחנו רוצים לעשות הוא לשלוח אותו לתיקון במקום שלא בהכרח יתקן אותו ואפילו עלול להרע את המצב.

 

לאילו דברים יש לשים לב כאשר בוחרים מעבדה?

המלצות

בשלב הראשון, כדאי מאוד להסתמך על המלצות. רוב הסיכויים שמעבדה מומלצת תהיה מתאימה יותר ומוצלחת יותר מאשר מעבדה לא מוצלחת. כמובן שההמלצות יכולות להיות בכל מיני פרמטרים – מקצועיות השירות, נחמדות נותני השירות, מהירות התיקון וכיוצא באלו.

בהקשר זה כדאי לסמוך על חנויות וותיקות יחסית. חנויות ורשתות כאלו קנו להן מוניטין שהן אינן רוצות להרוס, לצד זאת שכנראה רבים מן העובדים המועסקים בהם קיבלו הכשרה ארוכה והם בעלי ותק מסוים. למשל, מומלץ על רשת המעבדות ציפון.

 

התמחות

בשלב השני, לאחר הצמצום הראשוני למעבדות המומלצות יש לשים לב האם המעבדה מתמחה בסוג המכשיר הסלולארי שיש לך. כלומר, במידה והמעברה מתמחה בעיקר באפל והמכשיר שלך הוא מכשיר אנדרואיד אז זוהי איננה המעבדה המתאימה עבור הטלפון הזה.

 

אחריות

פרמטר אחר שחשוב גם, הוא כמות האחריות שניתנת על השירותים – כאשר ניתנת אחריות ארוכה על התיקון מדובר בתעודת ביטוח חשובה שיכולה להעיד הן על רמת הרצינות והן על רמת התיקון שניתן. כמו כן, ישנה וודאות שסכומי הכסף שהוצאו בתיקון יבטיחו שהבעיה מתוקנת.

 

חלפים

כמו גם, חשוב לשים לב לסוג החלקים שמוחלפים בטלפון. כאשר מדובר בחלפים מקוריים שנכנסים משמעות הדבר היא שכנראה הם באיכות גבוהה יותר מאשר חלפים שאינם מקוריים. בנוסף, חשוב לוודא שלא מדובר בחלפים יד שנייה מטלפונים שפורקו משום שהדבר יכול לעורר בעיות.

 

נוחות

לבסוף, גם אם מעבדת טלפונים היא מושלמת בשאר הפרמטרים, המעבדה חייבת להיות נוחה, כלומר, להיות קרובה לבית או לחילופין עושה משלוחים, ששעות הפעילות יתאימו לצרכים של הלקוחות (או שלך באופן ספציפי).

 

שירות מקיף

ישנו יתרון למעבדה כאשר היא מציעה שירותים מקיפים, כלומר, תיקונים למכשירים נוספים (כמובן שהדבר לא צריך לסתור את ההתמחויות הספציפיות). היתרון של שירות מקיף הוא שאם ישנה בעיה במכשיר אחר, והשירות שניתן היה מוצלח, אז ישנה כתובת לשלוח לתיקון את המכשירים הנוספים מתוך ידיעה שהתיקון כנראה יהיה טוב, דבר שחוסך זמן רב.

בהקשר זה ראוי להזכיר את משך התיקון. יש לקוחות שלא מפריע להם שתיקון יכול לקחת מספר ימים, לעומת זאת ישנם לקוחות לחוצים שדרוש להם תיקון מהיר ככל האפשר (כידוע, הרבה פעמים תיקוני סלולר כוללים לחץ רב והשימוש בטלפון הנייד הוא תכוף).

 

סיכום

ישנם פרמטרים רבים שיכולים לסייע בהחלטה לאיזו מעבדת טלפונים לשלוח את הטלפון הנייד לתיקון. לכל לקוח ישנו פרמטר אחד שחשוב במיוחד ולכן יש ללכת לפיו.

 

תיקון מסך

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »