איך עובד מסוק על שלט או רחפן והאם זה משחק טוב לילדים

אחת השאלות שמסקרנות ילדים מאוד נוגעת לאופן שבו דברים עובדים. כחלק מסדרת מדריכים שחוקרת את הנושא באופן מעמיק, יצאנו לבדוק הפעם איך עובד מסוק על שלט או רחפן והאם זה משחק טוב לילדים. הישארו אתנו, קראו את המדריך הנוכחי ותגלו בעצמכם את כל התשובות לשאלות הללו.

 

הרקע לכתיבת המדריך

למקרה שהגעתם אל המדריך הנוכחי מבלי לקרוא את הקודמים בסדרה, נספר לכם שמדובר בסדרת מדריכים שעוסקת בשאלות שילדים שואלים. במדריכים הקודמים עסקנו בשאלות איך עובד מנוף צעצוע והאם זה משחק טוב לילדים והפעם אנחנו נתמקד במסוק על שלט או רחפן. ראוי לציין כי שני הצעצועים האלו לא נבחרו סתם כך. אלו בחירות של הקוראים שלנו שביקשו שנצא ונבדוק את הנושא באופן מעמיק. לכן, יצאנו לפגוש אנשים שבקיאים בנושאים האלו. מדובר ב – 3 אנשים שונים:

  • אנשים שמרכיבים את הצעצועים האלו במפעל
  • הורים לילדים שחובבים את המשחקים הללו
  • גננות בגיל הרך

שאלנו את הגורמים הללו את כל השאלות וחזרנו אליכם עם התשובות.

 

אז איך עובד מסוק על שלט ורחפן?

אנחנו מוכרחים לרגע להודות שהשאלה הזו סקרנה גם אותנו. לכן בחרנו להגיע אל מפעל שמייצר מסוק על שלט  וגם רחפנים. פנינו אל האנשים שמרכיבים את הצעצועים הללו רגע לפני שהם נכנסים לתוך האריזה ומגיעים אל החנות. נאמר לנו כי בעת ייצור של רחפן לילדים וייצור של מסוקים על שלט, מוכנסים 2 חיישנים. אחד מוכנס אל המסוק והשני אל השלט שלו. באותו הזמן, בעת הייצור של הרחפן, חיישן אחד מוכנס אל הרחפן עצמו והשני אל תוך השלט שלו. כך שבעצם נוצר קשר בין השניים ומתאפשר לתת לרחפן או המסוק פקודה תוך שימוש בשלט עם החיישן התואם.

 

האם מסוק על שלט זה משחק טוב לילדים?

את השאלה הזו הפננו אל הורים לילדים וגם אל גננות שעובדות עם ילדים בגילאי 3-6. לדבריהן, ילדים שיש להם מסוק על שלט מפתחים יכולת התנהלות במרחב. שכן, בעת השימוש במסוק והאפשרות להעלות אותו באוויר, הילד צריך לעסוק בכמה מוקדים שונים. מצד אחד הוא צריך להתרכז בשלט ומצד שני הוא צריך להתרכז במרחב הכללי שבו המסוק מתעופף. כך שבקצרה, אפשר לומר בצעצוע שנראה סתמי אך הוא מפתח יכולות חשובות.

 

האם רחפן על שלט זה משחק טוב לילדים?

הגננות שעמן נפגשנו ציינו שהרחפן מתאים לילדים גדולים יותר (מגיל יסודי ומעלה). לדעתן, הרחפן הוא צעצוע שיכול לפתח את אותן היכולות שהמסוק יכול לפתח וחשוב לשים לב שמוסרים אותו לילד שיש לו את היכולת להתמצא במרחב ולעשות את החיבור בין השלט לבין הרחפן שנמצא הרחק ממנו.

 

לסיום 

כעת ניתן לומר בוודאות שאנחנו יודעים איך עובדים מסוק ורחפן ושהם משחקים טובים.

רחמן מקצועי

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים
טכנולוגיה
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיה כדי לייעל את התפעול, לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר תחרותיים בתעשיות שלהם. היבט אחד

לכתבה »