האם דלקן אוניברסלי הוא פתרון משתלם

האם התקנת דלקן אוניברסלי מהווה את הפתרון המושלם למטרת חיסכון בהוצאות הדלק? אם אתם שוקלים התקנת התקן דלק אוניברסלי, אנחנו מזמינים אתכם לקבל כאן את כל הפרטים. בואו נדבר על כל מה שיעזור לנו לחסוך בהוצאות הדלק השנתיות, לפקח עליהן ועוד.

כל עוד אדם נוהג בכלי רכב על הכביש, תמיד יהיה כדאי לבדוק כיצד ניתן להוזיל עלויות על הנסיעות השנתיות. החזקת רכב מצריכה אחזקת רכב, היא מצריכה הקפדה על תקינות כללית של כלי הרכב. בסופו של דבר, אם הרכב יהיה מתוחזק, גם הוצאות הדלק יהיו נמוכות יותר. אבל לפני שנדבר על טיפים להקטנת צריכת הדלק, בואו נדבר על הוזלה בפועל של הוצאות הדלק. כיצד ניתן להוזיל במיידית את הוצאות הדלק השנתיות?

 

התקנת דלקן אוניברסלי וחיסכון בעלויות דלק במצטבר

התקנת דלקן אוניברסלי מאפשרת לכם להנות מהקטנת הוצאות הדלק השנתיות, במיוחד אם אתם נמנים בין אלו שנוהגים קילומטרים רבים. בעבר הלא ממש רחוק, בעיקר רכבי ליסינג צפעולי היו נהנים מדלקנים אוניברלסיים.

אבל כיום המצב כבר שונה, נוצר שינוי בחוק שמאפשר כיום גם לרכבים פרטיים להנות מדלקן אוניברסלי. ואם אתם מעוניינים לחסוך בהוצאות הדלק במיידית, זה בהחלט אפשרי עם התקנת דלקן אוניברסלי. ומעבר לכך, התקנת דלקן אוניברסלי תאפשר לכם להנות משקט נפשי ושקט בראש. באתר imaginarium.co.il תוכלו לקבל את כל הפרטים שאתם צריכים. אנו ממליצים על התקנת הדלקן רק אצל חברות מקצועיות כדוגמת IMAGINARIUM.

 

תדלוק חופשי בכל תחנות הדלק בארץ (ללא קשר לחברת הדלק)

אתם תוכלו לתדלק בכל תחנת דלק בארץ, לא משנה של איזו חברת דלק. זה בדיוק תפקידו של הדלקן האוניברסלי – להקל עליכם. ואם אתם מעוניינים להקל גם על הכיס, מומלץ להתקינו. הנוחות שבשימוש הדלקן היא ניכרת, זה ניכר בפיקוח ובבקרה על הוצאות הדלק.

כשאתם מתקינים התקן דלק אוניברסלי, אתם יכולים גם לפקח על ההוצאות שלכם באפליקציה ייעודית של הדלקן. אתם תוכלו לדעת כמה שילמתם עד כה, כמה קילומטרים נסעתם בין תדלוק לתדלוק ועוד. בסופו של דבר, הפיקוח והבקרה יובילו לכך שתחסכו בעלויות הדלק שלכם בטווח הקצר ובטווח הארוך יותר.

 

תחזוקת רכב נאותה וצריכת דלק חסכונית

כמו שציינו כאן למעלה, צריכת הדלק של הרכב שלכם תלויה בעוד פקטורים, לא רק בדלקן. אם אתם מעוניינים להוביל לכך שהרכב יצרוך דלק בכמויות קטנות יותר, אתם צריכים להקפיד על תחזוקת הרכב. התחזוקה כוללת למשל, הקפדה על הטיפולים השוטפים של הרכב.

בטיפולים השוטפים של הרכבים מחליפים שמן מנוע, שמן ברקס, שמן הגה לפעמים, שמן הידראולי למתלים ועוד. הטיפולים האלו מובילים לכך שהרכב יצרוך דלק בכמויות קטנות יותר, יש להקפיד על כך. לרוב, רכבים נדרשים לעבור טיפול שוטף בכל 10,000 – 15,000 ק"מ.

 

משאבות דלק

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים
טכנולוגיה
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיה כדי לייעל את התפעול, לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר תחרותיים בתעשיות שלהם. היבט אחד

לכתבה »