ההבדלים בין הביטוחים השונים לנסיעות לחו"ל

נסיעה לחו"ל בדרך כלל מלווה בלא מעט התרגשות וכולנו יודעים שנרצה לחזור ממנה גם בשלום. עם זאת, לא תמיד הדברים תלויים בנו ולא תמיד נוכל לשלוט על כל מה שקורה. לכן, אם גם אתם תוהים מה עליכם לעשות כדי שהטיול הקרוב יסתיים בצורה טובה, כדאי שתדעו: ביטוח נסיעות לחו"ל זה הפתרון. כלומר, כמובן שהביטוח לא ימנע את התאונה או את הטיפול הרפואי שלו אנחנו עלולים להזדקק, אך הוא בהחלט ישפיע על חיינו בצורה חיוביות. אף אדם שנוסע לחו"ל לא רוצה שתאונה או התקף לב יתרחשו אצלו דווקא כשהוא רחוק, אך כיוון שכבר היו דברים מעולם, עדיף לעשות הכול כדי שנגן על עצמנו לפחות מבחינת הזכויות ומהבחינה הכלכלית.  חשוב לוודא שיש לכם רק ביטוח 1, ניתן לבצע בדיקה באתר הר הביטוח.

 

איזה ביטוח יתאים לכם?

בבואנו לדבר על ההבדלים בין הביטוחים השונים לנסיעות לחו"ל אנחנו רואים שיש מגוון רחב של אפשרויות וההבדלים הם:

  • העלות של הביטוח – יש פוליסות יחסית מאוד זולות אך יש גם פוליסות מקיפות ויקרות במיוחד.
  • השאלה מה הביטוח כולל – יש ביטוחים שכוללים גם את הציוד שאנחנו לוקחים לחו"ל לעומת ביטוח אחרים שכוללים רק את בריאות הנוסע.
  • ביטוח שכולל ספורט אתגרי – אנשים שנוסעים לעשות סקי או שיכול להיות שבנג'י ופעילויות נוספות תהיינה חלק מהחוויה שלהם יעדיפו לעשות ביטוח כמה שיותר מקיף בדרך כלל.

לכן חשוב לבדוק מה מטרת הנסיעה שלכם ולתכנן כמה שיותר פרטים. בנוסף לכך, גם היעד שאליו אתם נוסעים יכול להשפיע על בחירת פוליסת הביטוח המתאימה לכם ביותר כי ישנן מדינות שבהן הסכנה גדולה יותר לעומת מדינות אחרות.

 

המחירים המשתנים

בוודאי יצא לכם לא פעם לנסוע עם חבר לחו"ל, או אולי עם זוג חברים, ולהבין תוך כדי שיחה שהם שילמו הרבה יותר או הרבה פחות על פוליסת הביטוח שלכם לנסיעה. בתור ישראלים טובים זה בוודאי מקומם אתכם, כי איך יכול להיות שהם שילמו פחות? זה המקום לעצור ולהבין שפוליסת הביטוח שהחברות השונות מציעות ללקוחות נקבעות בהתאם ללא מעט פרטים. ראשית, מה מטרת הנסיעה והאם היא כוללת גם ספורט אתגרי או לא, אך לא בכך די. היעד, כפי שהדגשנו משפיע, אך גם גיל המבוטח, העבר הרפואי שלו והמצב הרפואי שלו ביום הנסיעה. לכן בהחלט יכול להיות מצב שאפילו אם אתם נוסעים עם חבר שהוא בן גילכם, עדיין הוא ישלם פחות כי אתם, לדוגמה, מעשנים. לחברות הביטוח יש את השיקולים שלהן לקביעת מחירי פוליסת הביטוח ולכן חשוב לקחת את כל הפרטים האלה בחשבון. בנוסף לכך, כמובן שהשאלה לאיזו חברת ביטוח אתם פונים כדי לעשות את הפוליסה תשפיע גם היא, אז למה שלא תעשו השוואת מחירים? חבל לשלם מחיר גבוה מידי אך מצד שני, בהחלט עדיף לעשות את הביטוח הכי מורחב שאפשר לנסיעה הקרובה שלכם לחו"ל.

הכתבה מוגשת בשיתוף משרד עו"ד אורדן.

ביטוח

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים
טכנולוגיה
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיה כדי לייעל את התפעול, לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר תחרותיים בתעשיות שלהם. היבט אחד

לכתבה »