תהליך הפטור ממס הכנסה: מדריך שלב אחר שלב

הליך הפטור מתשלום עבור מס הכנסה עשוי להיות עניין מורכב וממושך. מי שמכירים בדרכים העקיפות שמאפשרות להגיע אל הפטור המיוחל בקלות ובנוחות, יודעים שמדובר בתהליך פשוט הרבה יותר, שמאפשר לקבל את הפטור תוך זמן קצר וללא כל מאמץ. במדריכים הקודמים הצגנו בפניכם את הדרך הארוכה והפעם, בחרנו להציג את הדרך הקצרה לקבלת הפטור. הישארו אתנו ותגלו איך עושים זאת שלב אחר שלב.

 

השלב ה – 1 שיוביל אתכם לקבלת הפטור: תחליטו שאתם מבצעים את ההליך בליווי של גורמים מוסמכים

מי מכם שרוצים להיות בטוחים בכך שהם מבצעים את ההליך על הצד הטוב ביותר ובאופן מהיר, צריכים להסתייע בגורמים חיצוניים מוסמכים שמכירים את התחום כמו את כף היד שלהם. אם קראתם את המדריכים הקודמים שהעלינו בנושא, אתם וודאי יודעים שיישום ההליך באופן עצמאי עלולה להוביל לתסכול רב. שכן, הדבר יאלץ אתכם לבצע את כל הפעולות המורכבות הבאות:

  1. איסוף כל המסמכים הרפואיים שנוגעים לסיבה בגינה מגיע לכם פטור
  2. יצירת קשר עם גורמים במוסד לביטוח לאומי ובמס הכנסה כדי לקבל הנחיות מדויקות
  3. הורדת טופס ומילוי שלו מתחילתו ועד סופו

ההמלצה שלנו היא כמובן לוותר על כל המורכבות הזו ולפנות ישר אל חברה שתבצע את כל ההליך עבורכם.

פטור ממס הכנסה

השלב ה – 2 שיוביל אתכם לקבלת הפטור: פנו אל חברה מוסמכת בתחום

עכשיו, אחרי שהגעתם להחלטה נבונה בנושא, נותר לכם לערוך בירור אודות חברות מוסמכות שיאפשרו לכם לקבל את הליווי המקצועי ביותר. יש לא מעט חברות גדולות שישמחו לסייע לכם כדי שתוכלו לממש את הזכויות המגיעות לכם כחוק. החברה המומלצת ביותר בתחום נקראת בשביל הזכויות ואנו מציעים לכם לפנות אליה, כדי להבין איך זו תסייע לכם.

 

השלב ה – 3 שיוביל אתכם לקבלת הפטור: תתאמו פגישה במשרדי החברה

בשלב זה עליכם לתאם פגישה במשרדים של החברה הנבחרת. שימו לב – זה לא משנה באיזו חברה בחרתם, עליכם להגיע באופן פיזי אל המקום, כדי שתוכלו להתרשם מהמקצועיות של העובדים ולקבל הכוונה להמשך הדרך.

פטור ממס הכנסה

השלב ה – 4 שיוביל אתכם לקבלת הפטור: תגיעו אל הוועדה ביום ובשעה שנקבעו מראש

לאחר יישום השלב השלישי, אתם תצטרכו להמתין לקבלת הזמנה לוועדה. שכן, עובדי החברה ימסרו את כל הטפסים החיוניים למשרדי מס הכנסה ולמוסד לביטוח לאומי. כך שלכם נשאר רק להתייצב בפני חברי הוועדה ולענות על השאלות שיהיו להם בנושא. כדאי שתדעו כי אתם תקבלו תשובה מהמוסד לביטוח לאומי לאחר כ – 30 יום לערך וזו תאפשר לכם לדעת את כל הפרטים לגבי הזכאות לפטור ממס הכנסה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את האינפורמציה החיונית שתאפשר לכם לקבל את הפטור ממס הכנסה תוך מינימום זמן. תיישמו את השלבים שצוינו לעיל ותהיו בטוחים שאתם פועלים נכון.

פטור ממס הכנסה

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו