המדריך המלא לקבלת ce certification

אם אתם עומדים לשווק מוצר חדש, אחד מהקריטריונים הבסיסיים ביותר זה קבלת אישור תקן אירופאי CE. מוצר אשר עומד בכל הדרישות הרגולטוריות יקבל את האישור, ויוכל לנוע בחופשיות בכל המדינות החברות באיחוד האירופאי. בין אם המוצר צריך רק לעבור באחת ממדינות האיחוד האירופאי או שמא להגיע אל אחת מהן הוא חייב להיות עם אישור רלוונטי עליו. לכן נכון להיום מדובר על מרבית המוצרים, ומכאן חשוב מאוד להבין בדיוק כיצד תוכלו לקבל ce certificate. אז רגע לפני שאתם מתחילים את התהליך, מוטב כי תקראו את המאמר הבא שיעשה לכם סדר בכל הדברים.

מעבדה

 

פגישת ייעוץ ראשונית

אם החלטתם כי אתם רוצים להרחיב את האופקים של החברה שלכם, ייצוא מוצרים לאירופה זוהי בהחלט אחת מההחלטות הנבונות ביותר שלכם. אך עליכם כמובן לקבל אישור תקן אירופאי CE על מנת שהמוצר שלכם יוכל להיכנס אל המדינה שאליה הוא אמור להיות משווק.

בפגישת ייעוץ אתם בעצם מקבלים את כל הכלים שאמורים להניע אתכם כל הדרך עד אשר תקבלו את האישור המיוחל. אנשי המקצוע שלנו יסקרו את המוצר שלכם, ויראו כיצד הוא יכול להיות משווק למדינות באירופה בצורה נכונה וחכמה. צוות המומחים שלנו יבחן האם יכולות לצוץ בעיות בקבלת אישור תקן אירופאי CE, ואם קיימות בעיות ננסה לפתור אותן על הצד הטוב ביותר. כך שתוכלו עדיין לשווק את המוצר שלכם ולמכור אותו למדינות שונות באירופה.

 

בדיקת המוצר והכנסתו למעבדה לצורך קבלת האישור

השלב הבא הוא בעצם שלב כפול, שבו אנו נבחן את המוצר שלכם לעומק וננסה להבין האם הוא עומד בדרישות התקינות או שמא נדרשת בדיקה מעמיקה יותר. לאחר מכן במידת הצורך, נכניס את המוצר למעבדה על מנת שיעבור בדיקות מעמיקות יותר ויוכל לקבל את כל האישורים הנדרשים על מנת להיות לקבל אישור תקן אירופאי CE.

אנו מלווים את הלקוחות שלנו מתחילת התהליך ועד לסופו, כל זאת בכדי שיהיה לכם את הידע בדיוק מה הצעד הבא שהולך להתרחש. רק לאחר שהמוצר יעבור את הבדיקות הרצויות נוכל להמשיך ליעד הבא.

 

קבלת אישור תקן אירופאי CE

זהו אתם נמצאים ממש בתחנה האחרונה שלכם, כמה רגעים לפני שתקבלו את האישור הסופי. אך רק לפני שתקבלו את האישור עליכם להכין את המוצר על מנת שהוא יהיה תואם לבדיקות שבוצעו במעבדות השונות. עליכם להכין את כל התוויות שעל המוצר ואת כל הסימונים הנדרשים על מנת לוודא כי כל הפרטים הללו ברורים לציבור.

לאחר שהמוצר יהיה מוכן לשיווק, תוכלו לקבל את ה-ce certificate ולהתחיל לשווק את המוצר שלכם למדינות באירופה. זוהי יכולה להיות ללא צל של ספק נקודות המפנה החיובית של העסק שלכם, ופתיחת דלת שלא חלמתם עליה מעולם במישור העסקי.

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים
טכנולוגיה
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיה כדי לייעל את התפעול, לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר תחרותיים בתעשיות שלהם. היבט אחד

לכתבה »