מה חשיבות ברמת הדיוק במשקל דיגיטלי בתחומים שונים בתעשייה

משקל הוא מוצר שאנחנו יכולים לראות כמעט בכל מקום.

לא משנה האם מדובר במטבח הביתי שלנו, בביקור אצל רופא המשפחה או בחנות התבלינים השכונתית.

אמנם מדובר על תחומים שונים לחלוטין, אך בכולם למשקל יש מקום של כבוד והנתונים שאותם הוא מאפשר לנו לדעת חשובים לנו מאוד.

אז אם אם מעוניינים במשקל דיגיטלי, הנה מידע שיכול מאוד לעניין אתכם.

 

משקל דיגיטלי

אז כמובן לפני שנתחיל, חשוב להסביר קודם כל מהו בדיוק משקל דיגיטלי. בעבר, עד לפני כמה עשרות שונים, כדי לשקול חפצים היינו עושים שימוש במאזניים, שבהם בצורה גסה היה ניתן לאמוד משקל על פי היחס שלו החפץ הנשקל לאבני מידה מסוימות. השלב השני היה פיתוח של משקלי שבאופן מכני מצביעים על המשקל של החפץ המונח עליהם.

ההתקדמות הטכנולוגית הובילה לקיומם של משקלים דיגיטליים. המשקלים הללו זקוקים כמובן למקור אנרגיה חשמלי (שקע חשמל/בטרייה) כדי לעבוד, אך היתרון שלהם הוא שהם יכולים להעניק לנו עוד כמה פונקציות מלבד משקל, וכמובן שרמת הדיוק שלהם גבוהה מאוד. אז לפניכם 3 סיבות מדוע בתעשייה, אתם חייבים לבחור במשקלי דיגיטלי:

 

  1. אפשרות הגדרת רמת דיוק משקל לפי דרישת לקוח

רמת הדיוק של המשקל חשובה לכולנו, אך עם זאת, כל אחד מאתנו יסכים שהחשיבות של דיוק במינוני תרופה, אינה דומה לזו של שקילת ירקות בסופר. משקל דיגיטלי מאפשר לכם לווסת את רמת הדיוק שלו על פי הצורך המדויק שאליו המשקל מיועד.

לא משנה האם מדובר במשקל למטבח הביתי, משקל לחנות מכולת או משקל למרפאה, בכולם אתם יכולים להגדיר את רמת הדיוק הרצויה.

 

  1. בניגוד למשקל מכני – מבוסס על עיקרון Load cell על בסיס strain gauge אשר ממיר עוצמת לחץ למילי וולט

שיטת השקילה של המשקל הדיגיטלי בנויה על רמת דיוק גבוהה במיוחד. עיקרון הload cell מאפשר בצורה מדויקת את המוצר הנשקל, והוא מבצע חישובים שיימנעו הטיות שונות של המשקל בשל תנאי סביבה שונים. רמת הדיוק שאותה אתם מקבלים בעת שימוש במשקל היא גבוהה במיוחד.

 

  1. ראש שקילה דיגיטלי בעל פונקציות לתעשייה כגון תקשורת בהתממשקות לתוכנות ובקרי שליטה

היתרון הנוסף שיש למשקלים הדיגיטליים, במיוחד עבור התעשייה הוא העבודה שניתן לחבר את המשקל למערכות שונות. בין אם מדובר על מערכת שמחשבת עלויות בסופר, או לחילופים מערכת שתתריע בעת הפעלה של עומס יתר על מכשיר מסוים, משקל דיגיטלי מאפשר לכם לבצע את הממשקים בין המערכות בצורה המושלמת, כיון שמראש הוא מיועד לכך.

 

לסיכום

בחירה של משקל חשובה, לא משנה מה המטרה שעבורה אתם מעוניינים לעשות בו שימוש. משקל דיגיטלי מאפשר לכם להנות מרמת דיוק גבוהה במיוחד בעזרת שימוש בשיטות משקל חדשניות ובנוסף תוכלו לחבר אותו למערכות שונות שיגבירו את יעילות העבודה.

מכשיר דיגיטלי

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »