נינטנדו סוויץ': המשחקים שאסור לכם לפספס

נינטנדו סוויץ' היא קונסולת משחקים יפנית מבית נינטנדו שיצאה לשוק המסחרי בשנת 2017. מאז היא מהווה את אחת מהקונסולות הפופולריות ביותר כשהיא מציגה שילוב היברידי של קונסולה נייחת בעל יכולת חיבור למסך חיצוני לצד תכונות של ניידות ומסך עצמאי. קונסולה זו כוללת כרטיס גרפי ומעבד החזקים יותר משל נינטנדו 3DS.

 

את המשחקים לנינטנדו סוויץ' ניתן לרכוש בנפרד מהקונסולה.

מכורים לנינטנדו סוויץ'? אנחנו כאן כדי לעדכן אתכם במספר משחקים אטרקטיביים שלא תוכלו להחמיץ.

 

 Pokémon Scarlet-ו Pokémon Violet

סדרת הפוקימון האהובה מצעידה אתכם שוב לקראת חוויה מסעירה המאפשרת לחקור עולם רחב יחד עם פוקימונים מוכרים לצד פוקימונים חדשים. במסע חוצה היבשות תבחרו לכם פוקימון כשותף למסע – פוקוקו -פוקימון האש, קוואקסלי – פוקימון המים או ספריגטיטו -פוקימון העשב. תמצאו עולם חדש מלא תגליות וקרבות ותגייסו את כל הכוחות כדי לנצח.

תוכלו להזמין עד 3 חברים נוספים להרפתקאה משותפת שתעלה לכם את רף ההנאה לרמות שלא הכרתם. אנו ממליצים על העולם הפתוח של פוקימון כחוויה אטרקטיבית לכל גיל!

 

Mario + Rabbids Kingdom Battle – Switch

ה-Rabbids השובבים המוכרים לנו ממשחקים קודמים – משוגרים הפעם לאזור השלו של ממלכת הפטריות כתוצאה ממערבולת מסתורית. מריו, לואיג'י, הנסיכה פיץ' ויושי יוצאים להחזיר את הסדר לממלכה ובמסע חוצה עולמות מתאחדים עם הגיבורים של Rabbids.

מוזמנים להצטרף למסע המרתק שעוצב במיוחד לקונסולת משחקים של נינטנדו סוויץ' להרפתקה מודרנית חדשה בסגנון קרבי מאתגר.

 

Nintendo Switch Sports

נינטנדו מציגה את משחקי הספורט הטובים בעולם שיאפשרו לכם להשתתף במיטב הפעילויות מבלי לצאת מהבית. אוסף משחקי הספורט של נינטנדו סוויץ' מאפשר לכם להשתתף במשחק באולינג, טניס, צ'מברה, בדמינטון, כדורעף, כדורגל, וכן כדורגל וגולף.

באמצעות שליטה מדויקת בג'וי-קון, תנועות דינמיות ואביזרי משחק נוספים תוכלו לסלול לעצמכם דרך לאליפות!

 

Xenoblade Chronicles 3 Nintendo swtich

הצוות שלכם במשחק מורכב מ-6 דמויות, עליכם לחשוף את החוזקות שלהן ולעשות בהן שימוש כדי ללמוד מהי האמת בסכסוך המר בין שתי המדינות העוינות: Keves ו-Agnus. לכל מדינה צורת לחימה שונה המחייבת הבנה מעמיקה ובניית אסטרטגיות קרב מתוחכמות. עם ההתקדמות בעולם תוכלו להתאים את הדמויות לצרכים שלכם וליצור מצמדי דמויות צורת ענק בשם Ouroboros שלה מהלכים עוצמתיים בתהליך. עיתוי שינוי הצורה עשוי להיות מפתח לניצחון בקרב המכריע.

השקת המשחק ב-29.7.22.

 

מזמינים אונליין משחקי נינטנדו סוויץ'

עולם האונליין מאפשר לכם להזמין כל משחק נינטנדו סוויץ' רצוי ולהיות השחקנים הראשונים במשחקים החדשניים ביותר. ניתן לרכוש באופן מקוון משחקים לקונסולת נינטנדו סוויץ', לקבלם עד הבית תוך מספר ימים וליהנות מחוויות מסעירות בסגנונות חדשים. חברת exongames מגישה לכם חוויית משחק ייחודית במשלוח עד הבית. הזמינו עוד היום משחקים של נינטנדו סוויץ' וגוונו לכם את השגרה עם אטרקציה מאתגרת ומהנה.

פיפא

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים
טכנולוגיה
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיה כדי לייעל את התפעול, לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר תחרותיים בתעשיות שלהם. היבט אחד

לכתבה »