ניקוי ספות בד – הכתמים הנפוצים ביותר

מהם הכתמים הנפוצים ביותר אותם סופחת ספת הבד? המומחים של אתר קפטן קלין מסבירים.

 

ניקוי ספות בד

כולנו אוהבים מאוד לראות את הספה שרכשנו ממיטב כספנו יפה ושמורה, מתוך שאיפה כי תחזיק עמנו לאורך זמן. הסיבה לכך היא כי אנו מבלים זמן רב בישיבה על ספות הבד, אך הבעיה הגדולה בספות בד היא העובדה כי הן נוטות לספוג אבק ולצבור כתמים. מהם הכתמים הנפוצים ביותר? המומחים של אתר קפטן קלין מסבירים:

 

ניקוי כתמים על ספות

 

סוגי כתמים נפוצים בספות בד:

  • אוכל ושתייה – בכל הקשור לספות בד, מדובר בכתמים הנפוצים ביותר, זאת משום שאת רוב הפעולות הבסיסיות אנו עושים כאשר אנו שוהים על הספה. מדובר למעשה בכתמים אשר עשויים להיווצר כתוצאה מסוגים שונים של אוכל מוצק כמו גם משתייה ממותקת, תה, קפה וכו' אשר עלולים ליצור כתמים על גבי הספה. על מנת לנקות את הכתמים הללו יש להשתמש מטלית רטובה כדי לספוח את הנוזלים, אך ברוב המקרים הכתמים הללו עקשניים ביותר ויש צורך בעבודה מקצועית של חברה אשר מתמחה בתחום ולה יש תכשירים מקצועיים לניקוי ספות בד.
  • שתן, צואה של חיות מחמד – לעשרות בתי אב בישראל יש בעלי חיים, ואחת הבעיות הגדולות הידועות באחזקה של בע"ח היא העובדה כי בעיקר כאשר מדובר בחתולים וכלבים הם מנשירים כמויות עצומות של שיער, כמו גם שתן ונוזלים נוספים. החומרים אותם מפרישים בע"ח עלולים להוות סכנה ממשית לבריאות, בעיקר בכל הקשור לספות בד אשר סופגות את השתן ואת נוזלי הגוף האחרים של בע"ח, כמו גם אבק אשר עלול להוות סכנה ממשית לאותם אנשים אשר סובלים מאלרגיה לאבק. ככל שהחומרים הללו נספגים בספה, כך הסכנה הבריאותית גוברת ולכן חשוב ביותר להתייעץ עם חברה מקצועית אשר יודעת לטפל בסוג כזה של כתמים וזאת לצורך ביצוע ניקוי יסודי ומעמיק.
  • קיא – כאשר אנו פולטים קיא הוא נספג בספת הבד. הפעולה הראשונית שיש לבצע היא לספוג את הקיא באמצעות מטלית לחה, ולחכות עד אשר הבד יתבייש. רוב ספות הבד קיום מאפשרות להסיר את הבד ולכבס אותו, לכן חשוב מאוד לכבס את הבד בהתאם להוראות היצרן כדי לא ליצור נזק. לרוב, כתמים שהם תוצאה של קיא עלולים להיות עקשניים מאוד ובלתי ניתנים להסרה. לכן, חשוב לפנות לחברה מקצועית אשר תדע לטפל בבעיה הזו באופן המקצועי והטוב ביותר.

 

גם לכם על הספה יש כל מיני סוגי כתמים שאתם לא מצליחים להסיר? חברת קפטן קלין היא החברה המובילה בישראל לניקוי ושיקום ספות בד, לאתר החברה. פנו עוד היום לקבלת הצעת מחיר לניקוי כל סוגי ספות הבד, זאת בהתאם לחוות דעת של המומחים של החברה לגבי אבחון וטיפול ספת הבד באופן המיטבי ביותר בשוק.

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים
טכנולוגיה
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיה כדי לייעל את התפעול, לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר תחרותיים בתעשיות שלהם. היבט אחד

לכתבה »