5 סוגי אוזניות אלחוטיות ומה הכי מתאים לצרכים שלך

כל אחד והאוזניות המתאימות לו – בין אם תבחר לצפות בסרטים, להאזין למוסיקה טובה, לשחק או לעשות באוזניות שימוש מקצועי, כדאי שתבחר באוזניות אלחוטיות המותאמות לצרכים שלך.

המאמר יציע 5 סוגי אוזניות אלחוטיות לשימוש אישי.

 

1 – אוזניות אלחוטיות בתוך האוזניים

המלצה על אוזניות אלחוטיות לתוך האוזניים מיועדות לאנשים הרוצים להתאים את האוזניות לגודלן של האוזניים ולבודד רעשים מבחוץ. אלו אוזניות קומפקטיות וקלות הנראות ככפתורים ומתלבשות על אפרכסות האוזניים בצורה מושלמת. ישנן אוזניות העשויות מסיליקון ומעניקות נוחות ומגע שאינו מעיק גם בשימוש ארוך. אחרות מגיעות עם מקצף האוטם את האוזניים לגמרי ומבודד רעשים חיצוניים לגמרי. תוכל למצוא אוזניות כאלו עם קשת דקה אותה מצמידים לראש ונהנים מהאזנה למוסיקה בזמן הספורט, או עם תפסנים האוחזים את האוזניים ביציבות. ישנם אף סוגים עם שלט המובנה בחוט ומיועד לשלוט בעוצמת הקול, מעבר בין השירים או המותאמים לסמארטפונים עם מיקרופון על מנת לנהל שיחות ולתקשר עם סירי. היתרון הבולט שלהן הוא איכות הסאונד והקומפקטיות.

 

2 – אוזניות בלי חוטים

אוזניות אלו קטנות, ללא חוטים או חיבורים פיזיים אחרים והן יוצרות תקשורת גם עם המכשירים הניידים או המחשבים. אפשר להשתמש באוזנייה אחת ולטעון את השנייה. היתרון שלהן הוא הקומפקטיות והחסרונות טמונים במחיר הגבוה ובחיי הסוללה הקצרים.

 

3 – אוזניות עם קשת

אלו אוזניות סגורות או פתוחות המיועדות לבית בשל הגודל והמשקל שלהן. הן מתלבשות על האוזניים באמצעות קשת מסביב לראש. איכות הסאונד של האוזניות הסגורות טובה יותר מאלו הפתוחות, אך צלילי הבס באוזניות הפתוחות יותר מדויקים. כמו כן, האוזניות הסגורות מחממות את האוזניים והפתוחות מאווררות אותן. חלק מהדגמים הללו ניתנים לקיפול ונכנסים לנרתיק ולחלקם יש מיקרופון קטן ושלט רחוק על מנת לנווט את הסאונד.

 

4 – אוזניות בלוטוס

אוזניות אלו מעולות להאזנה בעת צפייה בסרטים או משחקים. הן אינן מסורבלות ולא מוגבלות מבחינת אורך החוט. היתרון הגדול שהן מתקשרות עם הבלוטוס שלא מוריד מאיכות הצליל שלהן. הן מצוינות לשימוש ביתי, לטלוויזיה וכד', אך מכשירים אלחוטיים בסביבה עלולים לשבש בהן את השמע. בנוסף, מכיוון שהן אלחוטיות הן בעלות סוללה ולכן יש לדאוג לסוללה רזרבית ליתר ביטחון.

 

5 – אוזניות המבטלות רעשים

באוזניות אלו מותקן שידור קול המיועד להאזנה בסביבה הומה ורועשת כיוון שהוא מנוגד לרעש סביבתי. אוזניות מסוג זה הן יקרות וניתן לרכוש דגמים שונים עם קשת או כאלו הממוקמות בתוך האוזניים. אנשים העובדים בסביבת עבודה רועשת ימצאו בהן ענין, הן מעולות לטיסות או סתם כדי להתנתק מהסביבה.

לסיכום, כאשר בוחרים באוזניות אלחוטיות חשוב שהן יהיו נוחות, שימושיות ומותאמות לצרכים שלך. בנוסף, ישנה חשיבות לסאונד, לשליטה בווליום, במעבר בין הרצועות ולבידוד רעשים. ההמלצה היא לבחור את האוזניות המתאימות לך באופן אישי.

 

אוזניה עם קשת

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו