רוצים לקבל את פיפא 23 לפני כולם? כך תעשו את זה

לאחר התחננויות רבות מצד שחקני פיפ"א במשך זמן רב, FIFA 23 יהיה המשחק הראשון של EA שיהיה בעל קרוספליי – המתאר את יכולתם של השחקנים המשתמשים במכשיר, המכונה קונסולה, לשחק אחד עם השני בו זמנית. בכל זאת, מדובר בצעד מלהיב ביותר. במידה ואתם מעוניינים בפיפ"א 23, בהחלט הגעתם למקום הנכון.

 

יציאת פיפ"א 23

המשחק הפופולרי ביותר של חברת EA שוחרר בגרסתו האחרונה, פיפ"א 22, קצת לפני שהתחילה מגפת הקורונה. יציאת FIFA 23 אמנם לא נחשפה באופן רשמי על ידי החברה עדיין, אולם מקרי עבר מלמדים שמשחקי פיפ"א לדורותיהם יוצאים בדרך כלל במהלך חודש ספטמבר. לכן, מדובר בחדשות די צפויות.

לעומת זאת, מה שפחות צפוי זה האופן שבו תראה הסדרה בהמשך. חברת EA אישרה שהיא "בודקת" את האפשרות לשנות את שם המשחק בעקבות זאת שתסיים את מערכת היחסים שלה עם פיפ"א אחרי שלושים שנה. סביר מאד שפיפ"א 23 יהיה המשחק האחרון שיישא את השם פיפ"א.

 

קרוספליי

ישנן לא מעט שמועות שבהמשך להן פיפ"א 23 יכלל תמיכה בטכנולוגיית קרוספליי, שפירושה האפשרות לשחק יחד עם שחקנים אחרים על קונסולות שונות ואולי אף על המחשב האישי. יחד עם זאת, התמיכה בקרוספליי לא תהיה מקיפה, ואף תפריד למרבה הצער בין אלה שמשחקים על בסיס דור הקונסולות הישן – המהווה היום, בפועל, את רוב לקוחות פיפ"א.

 

מונדיאל 2022

לפי ההדלפות והדיווחים שיצאו עד כה, מונדיאל 2022 יהיה זמין בפיפ"א 23, אשר מתכננת לכלול גם שני טורנירים של גביע העולם. ישנה הדלפה שמדווחת בנוסף גם על גביע העולם לנשים במשחק החדש, מה שאומר אירועים מיוחדים לכדורגל הנשים.

 

האם פיפ"א עדיין יהיה בתשלום?

התשובה היא כן. על אף המון שמועות לפיהן פיפ"א הבא יהיה בחינם להורדה כמו eFootball, המהלך הזה ככל הנראה לא יקרה שכן אין שום סיבה לבצע אותו – החברה EA מוכרת עשרות מיליונים של עותקים רק בשנה אחת, לכן לא נראה שיש לה מניע לשנות משהו בהכנסותיה.

 

אילו מהדורות ישוחררו?

החברה טרם אישרה פלטפורמות או, כאמור, תאריך יציאה עבור פיפ"א 23. אבל כפי שנכתב למעלה EA ככל הנראה תמשיך את הדפוס ותשחרר את המשחק החדש בסוף ספטמבר או לכל המאוחר תחילת אוקטובר.

 

לסיכום

אם הכל ילך כשורה, גרסאות ומהדורות שונות של פיפ"א 23 עתידות להופיע בקרוב. הם ייבדלו חלקית בפלטפורמה אבל במיוחד בבונוסים הכלולים במהדורות השונות. המשחק החדש ככל הנראה יעלה 60 דולר עבור דור הקונסולות הישן ועל המחשב האישי, ו-70 דולר עבור דור הקונסולות החדש. אנחנו כותבים את המחיר בדולרים כי מבחינת ישראל המחיר עוד יכול להשתנות.

כמו כן, מהדורת האולטימייט צפויה להציע בונוסים כגול – קלפי FUT ייחודיים, גישה מוקדמת למשחקת, וכ-4600 נקודות פיפ"א.

שלט

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »