מכשירים סלולריים משוגעים עם תכונות מיוחדות

מכשירים סלולריים משוגעים עם תכונות מיוחדות

מייזו פרו 7 – מסך מגע צבעוני מלא בגודל 1.9 אינצ' באחורי המכשיר

על חלק קטן בצידו האחורי של המייזו פרו 7 תמצאו מסך מגע צבעוני באיכות גבוה, שמאפשר לכם לצפות במהירות בהתראות שנכנסות בזמן אמת, לנווט בתוך רשימת השמעה המתנגנת, ואולי הכי חשוב – לקחת את הסלפי המושלם – עם המצלמה האחורית האיכותית של המכשיר, תוך כדי שאתם רואים מה אתם מצלמים. כתבה נוספת בנושא. מדליק!

 

אסוס זנפון AR – שלוש מצלמות באחורי הטלפון, סך הכל 4 במכשיר!

חיישן מצלמה אחת יצלם באיכות 23 מגה פיקסל, החיישן השני מכיל חיישן תנועה מתקדם, וחיישן מצלמה שלישי באחורי הטלפון מכיל חיישן עומק. 3 מצלמות שמסודרות ככה יכולות לא רק לקחת תמונה איכותית מאוד, אלא גם להבין לחלוטין את המרחב התלת מימדי אותו הן מצלמות. המכשיר ידע מה המבנה, באופן כמעט מדוייק, של החדר, החפצים והרהיטים הנמצאים בו, מיד עם הצילום. המכשיר הוא ברמת העקרון כלי עזר מדהים לאדריכלים ומעצבי פנים, שבסיום התמונה יכולים להציב מודל תלת מימדי בתוך התמונה, שלא סתם יודבק עליה, אלא יתמקם במרחב, יטיל צל, ויראה כאילו הוא יושב בתמונה באמת (כמובן בהתאם לכמה המודל מפורט ונראה אמיתי).

 

יוטה-פון – 2 מסכים בגודל מלא

מסך מרכזי בצד אחד, ומסך שחור לבן בטכנולוגיית E INK בצידו השני של המכשיר. הטלפון משמש בעיקר משתמשים שנמצאים הרבה בדרכים ומשתמשים בסלולרי שלהם הרבה, ומתמודדים עם בעיות סוללה מתוקף אורח החיים שלהם. מתי שירצו, הם יכולים להעביר את פעילות הסלולרי למסך בצד השני, שהוא מונוכרומי – שחור לבן – בעל רזולוציה נמוכה יותר, אך להשתמש בסלולרי בתצורה זו כאשר הסוללה מחזיקה כך פי 2 וחצי יותר זמן! שימוש במסך E INK שחור לבן לוקח 40% ממשאבי הסוללה אותם לוקח מסך צבעוני מלא.

 

מוטורולה מוטו Z – התאם את המכשיר שלך באופן אישי לצורך של הרגע באמצעות רכיבים מתפרקים

למוטורולה מוטו Z ניתן לרכוש רכיבים, לחבר ולנתק אותם מהמכשיר לפי הצורך והשימוש. הטלפון מודולרי לגמרי ומאפשר לכם להתרכז במה שאתם צריכים כרגע. אפשר לרכוש ולחבר, לדוגמא, רמקול עצבני באחורי המכשיר ולהפוך אותו למכונת השמעת מוזיקה עצמתית, לחבר עדשה על גבי הסלולרי ולהפוך אותו למצלמה מקצועית, לחבר מקרן קטן שהופך את הסלולרי למקרן בייתי – הכל מתחבר ומתנתק בצד האחורי של הסלולרי בצורה דומה – חבר מה שאתה צריך ורוצה כרגע, פרק אותו אחר כך. כתבה מאת זיגי.

 

מוטו דרויד טורבו 2 – לשלומיאלים – מסך שלא ניתן לשבור

המכשיר הזה הוקם במחשבה על משמידים ומפילים סדרתיים, למעשה החליפו את הזכוכית בקדמת המכשיר שמכסה את המסך בפלסטיק קשיח במיוחד שתחת שימוש סטנדרטי ובנפילה מגבהים סבירים – לא מתנפץ. בפועל הדבר הזה עובד מדהים ואכן לא ניתן לנפץ את המסך תחת אמצעים רגילים וכל נפילה שלא תהיה, אך הפלסטיק הופך את המסך לקצת "משקף" ופחות קריא באור שמש מלא.

 

LGV10 – שני מסכים נפרדים באותו צד במכשיר – לאוהבי מולטי טאסקינג

כיום, אנדרויד כבר כמה שנים מכיל עזרים שעוזרים ומתפעלים כמה משימות ואפליקציות במקביל. אנדרויד מטפל בדבר הזה בהדרגה כבר שנים – עם מסך מפוצל ובו 2 אפליקציות פעילות במקביל, תמיכה בתצוגה של אפליקציה אחת על חלק מהמסך מעל לאפליקציה אחרת, מעבר מהיר בין אפליקציות עם כפתור ייעודי לעידוד מולטי טאסקינג, ואופציות נוספות מגניבות. גם האייפונים האחרונים הכניסו אופציה של החלפה מהירה בין אפליקציות בצורה טבעית ושגרתית, אם כי בבירור – אייפון נמצא מאחורי מכשירי אנדרויד בכל מה שקשור במולטי טאסקינג. מכשיר ה LGV10 שם את נושא המולטי טאסקינג בראש מעייניו, עם 2 מסכים – אחד רגיל כמעט על כל גוף המכשיר, ואחד צר למדי וארוך בחלק העליון של המכשיר – שמציג בכל רגע נתון את הצלמיות של האפליקציות האחרונות שבהם השתמשת בהם – למעבר מהיר – דמיינו את שורת המשימות במחשב שלכם – כל התוכנות הפתוחות מרוכזות למטה ליד כפתור ה"התחל"? אז כזה. המסך הצר למעלה יאפשר גם צפיה מהירה בהתראות חדשות ושינוי הגדרות מהיר במיוחד, והמסך הזה עובד ודולק תמיד.

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו